Het aftellen is nu echt begonnen - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Linda Poll - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu echt begonnen - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Linda Poll - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu echt begonnen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 September 2015 | Nederland, Halsteren

Hallo allemaal,

Via dit reisverslag wil ik jullie gedurende mijn reis op de hoogte houden van mijn avonturen in Australie.
Maandag 28 september zal mijn vliegtuig om 11.45 vertrekken vanuit Schiphol via Kuala Lumpur naar Perth. Ik zal daar hopelijk dinsdag 29 september om 15.00 plaatselijke tijd aankomen.
Na enkele rustige dagen in Perth zal ik op vrijdag 2 oktober beginnen aan een 3 weken durende georganiseerde reis naar Darwin.

Wat ik daarna zal doen ligt nog helemaal open. Het enige dat vast ligt is dat ik woensdag 23 december om 6.30 weer zal landen op Schiphol.
Ik zou het erg leuk vinden als je mee kunnen genieten van mijn reis, door de reisverhalen te lezen die ik hierop met jullie deel.

Liefs Linda

  • 17 September 2015 - 21:00

    Brenda:

    Ik kijk uit naar je verhalen! Geniet :-)

  • 17 September 2015 - 21:11

    Marieke:

    Zeker weten dat ik je ga volgen!! Ik hoop dat je ontzettend gaat genieten van deze droomreis lieve Lin! Xx

  • 17 September 2015 - 22:12

    Lonneke:

    Lieve Lin,

    Ervaar, lach, bewonder, geniet...
    Één ding is zeker, deze reis vergeet je zomaar niet ;-)
    Geniet nog van de voorpret voor je reis,
    Maar kom in december ook weer veilig terug meis!

    Liefs x Lon

  • 17 September 2015 - 22:58

    Hans En Marian Lijmbach:

    Hoi Linda wij willen geen seconde missen van jouw avonturen. Sterker nog wij zijn op dit moment in Australie en trekken van Brisbane naar Melbourne met een camper. Leef je droom. Groetjes Hans en Marian.

  • 18 September 2015 - 08:42

    Tessa:

    Super leuk! Lekker genieten! Xx Tessa

  • 18 September 2015 - 09:05

    Hanneke:

    Heel veel plezier alvast en veilig terug hé! Ik mis je nu al ;-)

  • 18 September 2015 - 17:41

    Wilco Nuijens:

    Geweldig Perth mooie stad. Fremantle is echt gaaf .veel plezier

  • 21 September 2015 - 17:08

    Hans K:

    Nog maar een weekje. Veel plezier.

  • 26 September 2015 - 15:51

    Mandy:

    Goede reis alvast en geniet ervan...


  • 27 September 2015 - 21:24

    Wim En Ria De Haas:

    Morgen is het dan eindelijk zo ver! Genieten he?

  • 28 September 2015 - 16:36

    Jos Van Poll:

    Vanmorgen om half 6 opgestaan, snel nog even kijken naar de verduistering van de maan.
    Vlug een krentenbol eten en de backpack in de auto gelegd. 5.55 uur vertrekken we, mama voorin, Linda (liggend) op de achterbank. De rit naar Schiphol gaat zeer voorspoedig, de weersomstandigheden zijn perfect, een beetje oponthoud bij Rotterdam maar verder gaat het vlekkeloos. Om 7:26 rijden we de parkeergarage in. Daarna naar de vertrekhal, nog een broodje eten, een paar foto's maken (jammer, de marechaussee wil wel maar mag niet), wat internetten, nog een keer naar de WC en dan is het moment toch daar: dikke knuffels, een paar tranen, nog een kus en daar gaat ze: zwaaien, handkus, nog een keer zwaaien. Lieve Linda, heel veel plezier daar wijd weg, haal er uit wat er in zit, geniet met volle teugen.
    Dikke kus van je "pap".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Halsteren

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2015

Back Home

11 December 2015

Welcome to Paradise

22 November 2015

van Melbourne naar de Gold Coast

11 November 2015

From Top End to Down South

25 Oktober 2015

4 weken down under
Linda

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 6022

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: