Hallo Perth, Australia - Reisverslag uit Perth, Australië van Linda Poll - WaarBenJij.nu Hallo Perth, Australia - Reisverslag uit Perth, Australië van Linda Poll - WaarBenJij.nu

Hallo Perth, Australia

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 September 2015 | Australië, Perth

Ik vind het echt heel leuk om al jullie berichtjes zo te lezen op deze pagina, facebook en whatsapp. Ik ben nu in Perth aangekomen en heb het volgende meegemaakt onderweg.

Na van iedereen afscheid te hebben genomen is het maandag 28 september zover. Om 5.30 de wekker na een goede nacht geslapen te hebben. Nog steeds erg weinig zenuwen en zoals ik het zelf ervaar, nog erg rustig relaxt en ontspannen. Om 6.00 uur rijden papa, mama en ik weg. Ruim op tijd, want file op de maandagmorgen is geen uitzondering. Gelukkig totaal geen oponthoud gehad, want om 7.30 zijn we al op Schiphol. Na wat rondlopen, wat te drinken en een toiletbezoek is het dan toch tijd om mijn backpack in te checken en door de douane te gaan. Dikke kussen en knuffels, een paar tranen en veel zwaaien loop ik de douane door. De tijd vliegt voorbij en voor ik er erg in heb mag ik het vliegtuig in. Met een kleine vertraging vertrokken naar Kuala Lumpur. Goede service aan boord, regelmatig wat te drinken en 2 keer een maaltijd gehad. Beetje film kijken, boekje lezen en natuurlijk nog wat uurtjes geslapen. Die 12 uur zijn letterlijk voorbij gevlogen. Na een overstaptijd van 3 uur op Kuala Lumpur is het tijd om weer te boarden. 40 minuten verlaat gaan we de lucht in. De rest van de 5.30 uur durende vlucht nauwelijks meegemaakt. Toen ik wakker werd vlogen we al boven Australie. Grote groene vlaktes, soms ineens hectaren bossen en dan ineens een heuvelachtig gebied. Mijn backpack is gelukkig gelijk met mij aangekomen in Perth. Scheelt weer een hoop gedoe. Toen ik op zoek ging naar een bus hoorde ik een Brits stel een taxi bestellen naar het hostel waar ik ook heen wilde. Ik heb hen toen gevraagd of ik met ze mee mocht rijden en dat was natuurlijk geen enkel probleem. Ik slaap op een 4 persoonskamer. Net waren er pas 2 bedden opgedekt, dus ben benieuwd met hoeveel dames ik vananvond op een kamer slaap. De komende dagen gebruik ik om een beetje rond te kijken in Perth en vrijdag begint de groepsreis.
Jullie horen nog van me.

Liefs Linda


  • 29 September 2015 - 12:08

    Kees:

    nou linda,

    een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen :) veel plezier

  • 29 September 2015 - 12:16

    Marieke:

    Kijk contact is zo gelegd ! You Go girl! Geniet ervan! Dikke kus

  • 29 September 2015 - 12:32

    Diën Van Der Male-Quik:

    een goed begin, zal met veel plezier je verslagen lezen. tot de volgende keer maar weer zullen we maar zeggen.

  • 29 September 2015 - 16:08

    Joke:

    He Lin,
    G'day mate! Dat belooft wat! Als jij zo relaxt blijft gaat het helemaal goed komen! Kijk nu al uit naar je eerste avonturen! Vergeet geen foto's te maken he! ;-)

  • 29 September 2015 - 17:21

    Margo V. D.Velde:

    Fijn te lezen dat de reis zo goed verlopen is .
    Nu maar snel in het goede ritme komen. Geniet ze. Margo

  • 29 September 2015 - 19:03

    Tine:

    Fijn dat je reis zo goed is gegaan!! Nu lekker slapen! Have fun!

  • 30 September 2015 - 19:55

    Hanneke:

    Heel veel plezier en veel liefs van ons 4 xxx

  • 01 Oktober 2015 - 14:52

    Ad Weijdt:

    Je oude bekende die jij regelmatig onderhanden hebt genomen heeft je dan eindelijk getroffen op de opgegeven site. Nog niet veel spannends beleefd, zie ik, maar gewoon al fijn dat alles zo soepel is verlopen.
    Wens je alvast een fijne tijd en ik blijf je volgen hoor!

  • 02 Oktober 2015 - 17:05

    Patrick :

    Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 02 Oktober 2015 - 20:08

    Gerda Hagenaars:

    Hoi Linda hier een berichtje van mij. Wat een onderneming. Petje af hoor!!! De eerste dagen zitten er intussen al op maar zoals je wel begrijpen zult, ik kom altijd wat later. En nu ga je dus trekken! (intussen al vertrokken). Ik begrijp dat je in groepsverband op pad ga? Dat is al weer een geruststelling. En dan nu maar genieten van al het moois dat op je pad komt. Vroeger zongen we: "Pak al je zorgen in je plunjezak en fluit f;uit. fluit. Laat de melodiën galmen, geniet van al het moois en je hoort nog van mij.

  • 07 Oktober 2015 - 08:47

    Jochem :

    Nou, denk ik op woensdagochtend: waar zou m'n buurvrouw hier op de Grebbe zijn? Zit ze in Australië!!! Tjonge, volgende keer wel even aankondigen hoor ;)

    Geniet van je reis Linda, hopelijk wordt het een onvergetelijke ervaring!

    Groeten, Jochem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2015

Back Home

11 December 2015

Welcome to Paradise

22 November 2015

van Melbourne naar de Gold Coast

11 November 2015

From Top End to Down South

25 Oktober 2015

4 weken down under
Linda

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 6019

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: